انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم
کد خبر: 3798028
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرج با اشاره به اینکه هرگز نباید به دشمن اعتماد کنیم، گفت: حفظ سرمایه‌های کشور، انقلابی بودن و انقلابی کار کردن از جمله مطالبات رهبری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نباید به دشمن اعتماد کرد/ انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه امسال با همه فرازها و فرودهایش در حال تمام شدن است، گفت: سال جدید و فصل بهار برای چشم عبرت بین پر از درس بوده و یادآور حیات دوباره است.
وی گفت: سال نو یک فرصت جدید است که در اختیار ما قرار می‌گیرد باید از خداوند متعال بخواهیم که بهتر از سال گذشته را برای ما قرار دهد.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات ماه رجب و ولادت امام علی(ع)، گفت: باید تفکر علوی در جامعه اشاعه پیدا کند، کارگزاری که می‌گوید سهم خود را از سفره انقلاب برداشتم رفتار علوی ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امام علی(ع) به مالک اشتر دستور داد افرادی را برای کار انتخاب کن که در شرایط سخت اهل استواری و استقامت باشند و نسبت در مسائل مهم بی‌تفاوت نباشند.
حسینی‌همدانی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید مقابل استکبار قالب تهی کنند، گفت: برخی مقابل دشمنان کرنش می‌کنند، تا دستگاه اجرایی کشور به این نقطه برسد امید داریم دستگاه قضا با ریاست جدید عدالت را گسترش دهد و دست فاسدان و مفسدان و کسانی که چهره نظام را ناکارآمد جلوه داده‌اند، کوتاه کند.
این مسئول با تأکید بر اینکه برای برقراری عدالت نیازمند تفکر علوی هستیم، گفت: علی ابن ابیطالب(ع) به دنبال برقراری عدالت بود، در بیانیه گام دوم به مسئله‌ای که اشاره‌شده و ضرورت جامعه دانسته شده، عدالت همه‌جانبه است.
وی در ادامه به اهمیت مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف از برکات انقلاب است که رشد پیدا کرد با اعتکاف منیت‌ها و خواهش‌های نفسانی از بین می‌رود.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با مرور مطالبات رهبری، گفت: خواسته‌های رهبری مربوط به یک سال خاص نبوده و مربوط به همه زمان‌ها است، خواسته رهبری شخصی نیست و برای همه مردم و مسئولان مسئولیت آور است.
این مسئول بابیان اینکه رهبری بر اعتماد به خدا تأکید دارند، گفت: این مسئله از سوی رهبری دائماً تکرار می‌شود، ایشان بر مسئله مقابله با دشمن همیشه تأکید دارند، یکی دیگر از تأکیدات مقام معظم رهبری تقویت تولید ملی و توسعه مصرف کالاهای داخلی است.
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه هرگز نباید به دشمن اعتماد کنیم، گفت: حفظ سرمایه‌های کشور، اعتماد به جوانان، انقلابی بودن و انقلابی کار کردن، استفاده از نیروهای داخلی کارآمد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، اشاعه الگوی اسلامی - ایرانی، عمل به بیانیه گام دوم که بسیار مهم و راهبردی است و مطالبه از دستگاه قضا برای برقراری عدالت ازجمله مطالبات رهبری است که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha