بیانیه گام دوم انقلاب مبنای حرکت کشور است
کد خبر: 3798030
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

بیانیه گام دوم انقلاب مبنای حرکت کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مبنای حرکت کشور است و باید راه‌های عملیاتی شدن آن تبیین شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با تأکید بر رسیدگی به فقرا و توجه به این موضوع در آیات و روایات اظهار کرد: خداوند متعال توجه ویژه‌ای به انفاق داشته است.
وی افزود: انفاق موجب رشد و برکت در زندگی است و بهره ما از عمر دنیا به همان میزانی است که آخرت خود را بسازیم.
آیت‌الله علما اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و پایان سال نباید ضعفا و فقرا را از یاد ببریم و باید در حد وسع و توان به آنان کمک کنیم.
امام جمعه کرمانشاه درادامه با گرامیداشت 13 رجب سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) و آغاز مراسم معنوی اعتکاف افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اعتکاف یعنی خلوت دل برای نزدیک شدن به خدا و این آئین معنوی میهمانی خداوند است.
آیت‌الله علما با اشاره به اعطاء نشان ذوالفقار توسط مقام معظم رهبری به سردار سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: پس از گذشت 40 سال اولین‌بار است که این نشان به کسی اعطا می‌شود که تمام زندگی و جان خود را برای اسلام در دست گرفته است.
امام جمعه کرمانشاه به بیانیه رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مدیران استانی در ابتدا در جلسات بندهای این بیانیه را مطالعه و تبیین کنند چرا که سخنان مقام معظم رهبری و این بیانیه به عنوان مبنای حرکت ما قرار گیرد و راه‌های عملیاتی و اجرای شدن آن بررسی و تبیین شوند.
وی انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه را یادآور و اظهار کرد: امیدواریم حضور ایشان منشأ خدمات باشد و بتوانند توصیه‌های هشت‌گانه رهبری را جامه عمل بپوشانند.
انتهای پیام

captcha