خدمات آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نمی‌کنیم/ با تمام توان در خدمت مجتهد جوان هستیم
کد خبر: 3798034
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

خدمات آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نمی‌کنیم/ با تمام توان در خدمت مجتهد جوان هستیم

گروه فرهنگی ــ امام جمعه ملایر گفت: با تمام توان در خدمت عالم ربانی و مجتهد جوان، آیت‌الله شعبانی خواهیم بود به طور حتم از حضور آیت‌الله محمدی در قامت نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بهره‌ خواهیم برد.

هر دو شخصیت آیت‌الله طه‌محمدی و شعبانی برای ما حبیب و غیاث‌الدین هستندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، امروز، 24 اسفندماه اظهار کرد: آیت‌الله طه‌محمدی از اوایل انقلاب در استان همواره منشأ خیر و برکت بودند.
وی گفت: آیت‌الله طه‌محمدی نمونه‌ای از شخصیت‌های دینی و قرآنی هستند که استان همدان از وجود ایشان برخوردار بوده است و از این به بعد در سنگرهای دیگر در حوزه علمیه و تدریس از این چشمه زلال معرف، تشنگان معارف سیراب می‌شوند.
امام جمعه ملایر در ادامه بیان کرد: بنای دنیا بر اساس مهر و محبت است و خداوند متعال نیز حقیقت دین را محبت و مودت معرفی کرده است.
وی افزود: خدمات آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نمی‌کنیم، هر دو شخصیت آیت‌الله طه‌محمدی و آیت‌الله شعبانی برای ما حبیب، محبوب و غیاث‌الدین هستند.
برقراری در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان در خدمت عالم ربانی و مجتهد جوان، شعبانی خواهیم بود، حکم مقام معظم رهبری را بر چشمان گذاشته و در کنار نماینده ولی فقیه در استان خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: به طور حتم از حضور آیت‌الله محمدی در قامت نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بهره‌ خواهیم برد.
انتهای پیام

captcha