حضور حجت‌الاسلام شعبانی نیروی تازه‌ای به همدان می‌دهد
کد خبر: 3798037
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

حضور حجت‌الاسلام شعبانی نیروی تازه‌ای به همدان می‌دهد

گروه فرهنگی ـ رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: با حضور حجت‌الاسلام شعبانی، استان همدان نیروی تازه‌ای خواهد گرفت، باید برای پیشبرد امور مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و کمک به مدیران ارشد استان مؤثرتر از گذشته باشیم.

حضور حجت‌الاسلام شعبانی نیروی تازه‌ای به همدان می‌دهدبه گزارش ایکنا از همدان، محمدعلی پورمختار، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، امروز، 24 اسفندماه اظهار کرد: اعتقاد داریم حضور نیروهای توانمند، با روحیه انقلابی، اراده فولادین و نگاه آرمان‌گرایانه همراه با واقع‌بینی به عنوان موتور محرک انقلاب است.
وی افزود: آیت‌الله محمدی در کنار نیروی جوان، با تجربه‌ها عمری را برای خدمت به مردم گذراندند، این تجارب گرانبها در پیشبرد اهداف انقلاب موثر است.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: امروز حضور علما و عرفا در استان همدان ما را در پیمودن در راه دوم انقلاب قوی‌تر و مستحکم‌تر ساخته است، انتصاب افتخار استان، مجتهد جوان به عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان برگ زرینی برای همدان به حساب می‌آید.
وی افزود: با حضور حجت‌الاسلام شعبانی، استان همدان نیروی تازه‌ای خواهد گرفت، باید برای پیشبرد امور مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و کمک به مدیران ارشد استان موثرتر از گذشته باشیم.
پورمختار بیان کرد: ویژگی‌های لازم در شخصیت حجت‌الاسلام شعبانی وجود دارد، مردم همدان امروز نشان می‌دهند پیرو ولایت فقیه هستند و در خدمت نماینده حضرت آقا مسیر انقلاب را ادامه خواهند داد.
وی در ادامه با اشاره به شخصیت مردمی آیت‌الله طه‌محمدی، افزود: ایشان با وجود سختی‌ها همواره به دعوت دورترین روستاهای استان هم پاسخ می‌دادند، ضمن اینکه باز بودن دفتر ایشان باعث می‌شد همه مردم در هر زمانی بتوانند نماینده حضرت آقا را ملاقات کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: به طور حتم از حضور آیت‌الله محمدی در قامت نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بهره‌ خواهیم برد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام نیروهای دلسوز و انقلابی که کمر همت برای ارتقای استان و کشور بستند نیز در کنار حجت‌الاسلام شعبانی قرار خواهند گرفت، همه با هم پیمان می‌بندیم که در کنار حجت‌الاسلام شعبانی باشیم و در راستای اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
انتهای پیام

captcha