منابع فساد را شناسایی کنید/ به‌دنبال خورده‌فسادها گشتن فایده‌ای ندارد
کد خبر: 3798051
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

منابع فساد را شناسایی کنید/ به‌دنبال خورده‌فسادها گشتن فایده‌ای ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: قوه قضائیه باید به‌دنبال شناسایی منابع فساد باشد تا بتواند در ریشه‌کن کردن فساد موفق باشد در غیر این صورت به‌دنبال خورده‌فسادها گشتن فایده‌ای ندارد.

قوه قضاییه‌ موریانه‌های فساد را شناسایی کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های نمازجمعه قوه قضاییه را پناهگاه مظلومان دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مردمی بودن و حفظ کرامت ارباب رجوع در قوه قضائیه بسیار تأکید کردند و این موضوع باید مورد توجه قضات قرار بگیرد.
وی ادامه داد: قوه قضائیه باید به دنبال شناسایی منابع فساد باشد تا بتواند در ریشه‌کن کردن فساد موفق باشد در غیر این صورت به دنبال خورده‌فسادها گشتن فایده‌ای ندارد.
یعقوبی افزود: دستگاه قضا باید سلامت سازمانی داشته و بدون واسطه حق مردم را بدهد و قاضی نه تنها در داوری کردن که حتی در نگاه کردنش به دادخواهان نیز باید عادل باشد.
وی با اشاره به بی سروسامانی بازار مرغ، عنوان کرد: 18 تن مرغ در استان تولید شده پس اگر مردم نیاز دارند و مشکلی در تولید نیست این مرغ‌ها به کجا رفتند چرا مردم حریص شده اند و به مقدار نیاز خرید نمی‌کنند؟
به گفته وی همه مسئولان و تولید کنندگان می‌گویند مرغ هست اما بازار موضوع دیگری را نشان می‌دهد که این مسئله جای تاسف دارد.
یعقوبی با اشاره به میلاد امام علی(ع)، گفت: از شیعه علی انتظار می رود که در نامگذاری فرزند حود دقت کند و نام‌های زیبای اهل بیت(ع) را برای وی برگزیند که بهترین نام برای پسران علی و برای دختران فاطمه است.
یعقوبی با تاکید بر اینکه خانه دل هم باید همزمان با خانه تکانی های آخر سال غبارروبی شود، افزود: رجب، ماه استغفار است و باید دل را در این ماه جلا داد و جان را با عطر استغفار معطر کرد.

انتهای پیام

captcha