گرانی‌های افسارگسیخته کام مردم را تلخ کرده است
کد خبر: 3798055
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

گرانی‌های افسارگسیخته کام مردم را تلخ کرده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دندی با بیان اینکه گرانی‌های افسارگسیخته در آستانه نوروز، کام مردم را تلخ کرده است، گفت: مشکلات برای طبقه محروم جامعه افزایش یافته که بهبود چنین وضعی نیازمند هوشمندی مسئولان و تلاش مضاعف آنها است.

گرانی‌های افسارگسیخته کام مردم را تلخ کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر، امام جمعه دندی، ظهر امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با اشاره به اینکه در ماه رجب مناسبت‌های همچون میلاد امام علی (ع) و روز پدر را در پیش‌رو داریم، اظهار کرد: 13 رجب نخستین روز اعتکاف هم است و  من درخواست می‌کنم کسانی‌که می‌خواهند با خدا خلوت و معنویت کسب کنند، با ثبت‌نام در این مراسم از فیوضات این ایام بهره ببرند.
وی با اشاره به اعطای بالاترین درجه افتخار نیروهای مسلح توسط فرمانده کل قوا به سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این نشان، یعنی رضایت ولی‌فقیه زمان از سرباز اسلام، تقدیر از فرماندهی که ماه‌ها قبل نابودی داعش را پیش بینی کرد و تقدیر رهبر و ملت از خانواده شهدای مدافع حرم بود.
خطیب نماز جمعه دندی به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: این انتصاب با ورود ایران به دهه پنجم انقلاب همراه است که با انگیزه مضاعف و نفسی تازه، مرحله گام دوم انقلاب رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه مردم رد روزهای پایانی سال، آماده برای بهره بردن از سال جدید می‌شوند، یادآور شد: این درحالی است اما اوضاع اقتصادی مناسب نیست، چرا که با افزایش قیمت‌ها سفرهای مردم کوچک شده و مشکلات برای طبقه محروم جامعه افزایش یافته که بهبود چنین وضعی نیازمند هوشمندی مسئولان و تلاش مضاعف آنها است.
خورشیدی اطهر با تاکید بر مبارزه با قاچاق تصریح کرد: استان زنجان کشتارگاه‌های بزرگ مرغ دارد اما وضع را مشاهده می‌کنید که مردم برای تهیه مرغ باید در صف بایستند که حتی ممکن است به آن‌ها نرسد؛ بی‌انصافی است مرغ را از استان برای قیمت بالاتر خارج کنند و کنترل اوضاع مدیریت جهادی می‌خواهد.
امام جمعه دندی همچنین به دستاوردهای سال 97  اشاره کرد و یاد آور شد: دستاوردهای مهمی داشتیم که جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، افتتاح ستاره خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی، کسب رتبه‌های ورزشی، ناکامی دشمنان در طرح تابستان داغ، حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان و جشن چهل سالگی انقلاب و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی آن هم در بحبوحه گرانی از جمله این دستاوردها است.
وی افزود: تجهیزات نظامی و دفاعی بومی، از قبیل ماهواره، اقتدار موشکی، زیر دریایی فاتح، رویکرد جوانگرایی رهبر انقلاب با انتصاب‌های جدید از شورای سیاستگذاری برای امام جمعه موقت تهران، قوه قضائیه و نمایندگان خود در استان‌ها و ... از دیگر دستاوردها است که با وجود این دستاوردها، گرانی‌های افسار گسیخته کام ملت تلخ را کرد که با همت قابل کنترل است.
انتهای پیام
captcha