آخرین جلسه مجمع قاریان شهر ری در سال ۹۷ برگزار شد
کد خبر: 3798098
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

آخرین جلسه مجمع قاریان شهر ری در سال ۹۷ برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ آخرین جلسه مجمع قاریان قرآن کریم شهر ری سال جاری ۲۴ اسفندماه در مسجد جامع المهدی(عج) دولت‌آباد برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ آخرین جلسه مجمع قاریان قرآن کریم شهر ری در سال ۹۷ صبح روز جمعه، ۲۴ اسفندماه، با حضور اساتید، پیشکسوتان و قاریان ممتاز و بین‌المللی همچون محمدرضا صلحجو، حسن ربیعیان، حمیدرضا احمدی‌وفا، مجتبی محمدبیگی، رسول تمجید، حیدر جاودان، امیر محمدیون، ویسی،‌ قاسم‌تبار، خاکساری، امیری، ابوالقاسم کرباسی، محمود متولی، محمد کاظمی، محمد برخورداری، علی شیرزاد، علی محرابی، سعید عبدی و قاریان قرآن شهر ری و شهرهای اطراف از جمله ورامین،‌ پیشوا، اسلامشهر، چهاردانگه و ... در مسجد جامع المهدی(عج) دولت‌آباد برگزار شد.

در این محفل قرآنی، برنامه‌های مختلفی همچون تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط علی طاهری، قاری نوجوان، محمد کاظمی و سعید عبدی، از قاریان مجمع، اجرای برنامه تواشیح از سوی گروه سبیل‌الرشاد، سخنرانی محمدرضا صلحجو، پیشکسوت قرآنی کشور و حجت‌الاسلام فلاح، امام جماعت مسجد، تجلیل از خادمان قرآنی جلسه صبح‌های جمعه شهر ری  و ... اجرا شد.

همچنین، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن کریم، نیز در این محفل قرآنی به تلاوت آیات نورانی وحی پرداخت که این برنامه با استقبال فراوان حضار در جلسه رو‌برو شد.

یادآور می‌شود، این جلسه با مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی درچه‌ای و با عنوان عاشقان قرآن و عترت شناخته شده است، همه ساله با همت مجمع قاریان شهرری برگزار و در آن قاریان و اساتید دور هم جمع شده و به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

برای مشاهده گزارش تصویری این محفل قرآنی اینجا کلیک کنید!

انتهای پیام

captcha