دستگاه‌های برگزارکننده رقابت‌های قرآنی برای اخذ مجوز اقدام کنند
کد خبر: 3798195
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
ستاد عالی مسابقات قرآن کشور طی اطلاعیه‌ای خواستار شد؛

دستگاه‌های برگزارکننده رقابت‌های قرآنی برای اخذ مجوز اقدام کنند

گروه مسابقات ــ دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور طی اطلاعیه‌ای از تمامی دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآن در سطح ملی و بین‌المللی، که تاکنون مراحل اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات را طی نکرده‌اند، خواسته است تا برای اخذ مجوز اقدام کنند.

به گزارش ایکنا؛ دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور طی اطلاعیه‌ای که آن را در اختیار ایکنا قرار داده از تمامی دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآن در سطح ملی و بین‌المللی که تاکنون مراحل اخذ مجوز برگزاری مسابقات را طی نکرده‌اند، درخواست کرده است تا برای اخذ مجوز از ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور اقدام کنند.

بر همین اساس در این اطلاعیه به ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که سال 1375 صادر شد و در سال 1386 به تأیید معاون اول رئیس‌جمهور وقت رسید، استناد شده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که با عنایت به آیین‌نامه انضباطی ستاد، مسئولیت پیامدهای عدم اخذ مجوز، برعهده دستگاه برگزارکننده خواهد بود. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مردادماه امسال طی نامه‌ای اجرای این ابلاغیه را بار دیگر مورد تأکید قرار داد. در ادامه تصویر اطلاعیه ستاد عالی مسابقات و نامه اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بارگذاری شده است.

دستگاه‌های برگزار کننده رقابت‌های قرآنی نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

دستگاه‌های برگزارکننده رقابت‌های قرآنی برای اخذ مجوز اقدام کنند

انتهای پیام 

captcha