حضور بیش از ۳ هزار نفر در دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3798197
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
طی سال جاری صورت گرفت؛

حضور بیش از ۳ هزار نفر در دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از حضور بیش از ۳ هزار نفر در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن کریم طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۹ دوره‌ آموزش تخصصی قرآن در استان برگزار شده است.

حضور بیش از ۳ هزار نفر در دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در آذربایجان غربی

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی قرآن طی سال جاری اظهار کرد: ۱۹ دوره کلاس‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در استان برگزار شده که بیش از ۳ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: آموزش قرائت تخصصی قرآن از سطح ۴ تا ۷، آموزش حفظ سور منتخب قرآن، آموزش حفظ کل قرآن، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن از سطح ۲ تا ۴، آموزش تفسیر قرآن، جلسات ثابت و محوری حفظ قرآن و آموزش استعدادهای قرآنی از جمله کلاس‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در استان طی سال جاری بوده است.
جعفرزاده برگزاری کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی، برگزاری همایش تخصصی حافظان قرآن، برگزاری کارگاه آموزشی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت و برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان قرآنی را از دیگر از کلاس‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن در استان طی سال جاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه ۸۷۰ نفر از قرآن‌آموزان دوره‌های تخصصی را برادران تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: درمجموع ۲۲۳۸ نفر از قرآن‌آموزان نیز خواهر بوده‌اند.
انتهای پیام

captcha