جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3798199
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ شهردار قزوین از برگزاری دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در ایام نوروز در قزوین خبر داد.

دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین برگزار می شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علی صفری، شهردار قزوین بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شعار قزوین شاداب، نزدیک ترین مقصد محقق شود و میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.
شهردار قزوین ادامه داد: شهرداری قزوین با اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد از ۱۵ بهمن ماه سال جاری به طور جدی به استقبال بهار رفته است.
وی بیان کرد: در ایام عید نوروز، مجموعه مدیریت شهری با حمایت شورای اسلامی شهر قزوین، دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی را با برنامه‌های متنوعی در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار می‌کند.
صفری با بیان اینکه به منظور آماده‌سازی شهر برای سال نو فعالیت های عمرانی به صورت ضربتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) به نوعی به بهره‌برداری رسیده، لاین شمالی آن زیر بار ترافیکی رفته و لاین جنوبی هم به زودی به بهره برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: اماکن گردشگری چون حمام قجر و سرای سعدالسلطنه آماده خدمات رسانی به گردشگران است و امیدواریم با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم میزبان خوبی برای هم وطنان باشیم.
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: نوروز سال گذشته، برنامه های متنوعی در تمام نقاط کم برخوردار و نواحی منفصل شهر قزوین برگزار کردیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و امسال هم برنامه های شاد و نوروزی در این مناطق برگزار می ‌شود.
وی از گشایش پیاده راه سبزه میدان خبر داد و گفت: باید بپذیریم قرار نیست هسته مرکزی را مملو از خودرو کنیم و با نگاه پیاده محوری عبور و مرور این ناحیه را مدیریت کنیم.
صفری یادآور شد: مهدی مجابی که مشاوردولتخانه است، پروژه بازآفرینی سبزه میدان را طراحی کرده و قرار است شاهد مجموعه واحدی در مرکز شهر باشیم.
انتهای پیام

captcha