ثبت یک وقف جدید در رزن/ بقاع ۵ امامزاده؛ مجری طرح آرامش بهاری
کد خبر: 3798207
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

ثبت یک وقف جدید در رزن/ بقاع ۵ امامزاده؛ مجری طرح آرامش بهاری

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن عنوان کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۴ فروردین در بقاع پنج امامزاده این شهرستان اجرا می‌شود.

ثبت یک وقف جدید در رزن/ 5 امامزاده مجری طرح آرامش بهاریحجت‌الاسلام احمدرضا خزائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری برای نهمین سال پیاپی از 28 اسفندماه لغایت 14 فروردین در بقاع پنج امامزاده این شهرستان اجرا می‌شود.
وی افزود: امامزاده قاسم(ع) رزن، امامزاده عباس(ع) روستای تخت، امامزاده پنچ تن (ع) روستای کرفس، امامزاده اسماعیل(ع) روستای چپقلو و امامزاده اظهر(ع) روستای درجزین 5 بقعه مجری طرح آرامش بهاری در شهرستان هستند.
خزائی ادامه داد: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی و آماده‌سازی مکان‌های زیارتی و خدماتی بقاع متبرکه جهت رفاه حال زائران و مسافران نوروزی اجرا می‌‌شود.
رئیس اداره اوقاف رزن با بیان اینکه خیمه‌های معرفت در دو بقعه متبرک امامزاده پنج تن(ع) روستای کرفس و امام‌زاده اسماعیل(ع) شهر رزن برپا خواهد شد، ابراز کرد: در این خیمه‌ها غرفه‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مشاوره و وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی و ... فعال خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف در بقاع متبرکه از دیگر محور‌های اصلی اجرای این طرح است، گفت: از ظرفیت دو مبلغ اعزامی از قم جهت اقامه نماز، پاسخ گویی به مسائل شرعی، سخنرانی، ادعیه و مناجات در بقاع استفاده خواهد شد.
خزائی با بیان اینکه شهرستان رزن دارای 22 بقعه است، گفت: غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرک شهرستان و برگزاری مراسم لحظه تحویل سال از دیگر برنامه‌هایی است که این مجموعه همزمان با پایان سال و آغاز سال جدید در برنامه کاری خود دارد.
وی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان خبر داد و گفت: ثبت هزار و 358 متر مربع زمین مسکونی توسط واقف خیر اندیش حاج علی ملکی، با نیت مطلق امور خیریه و به ارزش 400 میلیون تومان از موقوفات به ثبت رسیده در چند ماه اخیر است.
انتهای پیام

captcha