مسابقه «نورٌ علی نور» در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3798262
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

مسابقه «نورٌ علی نور» در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا(س) از برگزاری مسابقه «نورٌ علی نور» ویژه طلاب جامعةالزهراء(س) از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی این نهاد خبر داد.

مسابقه «نورٌ علی نور» در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شوبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی، ۲۵ اسفندماه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقه از مباحث کتاب آشنایی با قرآن استاد شهید مرتضی مطهری ویژه طلاب مراکز تخصصی و مدارس علمیه و به صورت مفهومی برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی تبلیغی جامعةالزهرا (س) با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به ترویج مباحث خانواده بر مبانی دینی تصریح کرد: همان طور که رهبری فرموده‌‎اند آثار شهید مطهری (ره) پایه فکری نظام جمهوری اسلامی است لذا برای برگزاری این مسابقه آثار ایشان انتخاب شده است.

تهرانی با بیان اینکه کتاب «آشنایی با قرآن۴» در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای این مسابقه انتخاب شد بیان کرد: این کتاب مشتمل بر ۱۳ جلسه تفسیر سوره نور است که توسط استاد شهید آیت‌الله مطهری در سال ۱۲۴۹ شمسی در مسجد الجواد (تهران) در شب‌های جمعه ایراد شده است.

وی با بیان اینکه از استاد شهید مطهری حدود ۱۵۰ ساعت تفسیر قرآن کریم باقیمانده است و تاکنون بخش اندکی از تفسیر ایشان منتشر شده است اظهار کرد: کتاب آشنایی با قرآن جلد چهارم ایشان نیز نکات تفسیری جالب توجه و زیبا و نو دارد.

تهرانی با اشاره به نحوه حضور علاقه‌مندان در این مسابقه بیان کرد: بانوان طلبه می‌توانند جهت شرکت در مسابقه تا ۲۰ فرودین سال ۹۸ به واحد اندیشه مطهر واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، ساختمان شهید مطهری طبقه همکف الزهراء مراجعه و ثبت نام کنند و از کتب امانی یا امکان خرید کتاب منبع مسابقه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه زمان مسابقه ویژه طلاب روزانه به صورت حضوری در روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ از ساعت ۱۱ الی ۱۲ در واحد اندیشه مطهر الزهراء (س) است، گفت: زمان مسابقه ویژه طلاب غیرحضوری نیز روز‌های پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم اردیبهشت از طریق مراجعه به سایت جامعةالزهرا (س) سامانه فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha