۲۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع می‌شود
کد خبر: 3798263
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

۲۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به حمایت این نهاد از مددجویان در آستانه سال نو، گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار سبد غذایی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال توزیع است.

۲۰ هزارسبد غذایی بین مددجویان خراسان‌شمالی توزیع می‌شود

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه همه این سبدهای غذایی تا قبل از آغاز سال نو با اولویت خانوارهای سالمندان و بیماران زمین‌گیر توزیع می‌شود، اظهار کرد: این سبدهای غذایی با مشارکت نیکوکاران و کمیته امداد در قالب اقلام ضروری شامل مواد پروتئینی، غلات، برنج، قند، روغن وچای پیش‌بینی‌شده است.
وی با اشاره به پرداخت سبد کالا به‌عنوان عیدی به همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان، گفت: ظرف هفته جاری این سبد کالا که قیمت آن به‌طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان است به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سبد کالای شب عید برخلاف مراحل قبلی به‌ صورت نقدی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌‌شمالی عنوان کرد: طی سال جاری حامیان ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.
الهی راد با اشاره به اینکه ایتام این استان تحت حمایت ۲۵ هزار حامی قرار دارند، افزود: از مجموع این نیکوکاران ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از استان‌های دیگر کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در این استان شش هزار و ۴۷۵ نفر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار هستند، تصریح کرد: سه هزار و ۲۳۹ یتیم و سه هزار و ۲۳۶ فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۵۰ کودک یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی هستند، گفت: با نیازسنجی انجام‌شده در آستانه سال نو، این کودکان نیازمند حمایت خیران هستند.
انتهای پیام

captcha