پیش‌بینی حضور 14 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان/ آمادگی 90 مسجد
کد خبر: 3798327
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

پیش‌بینی حضور 14 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان/ آمادگی 90 مسجد

گروه فرهنگی ـ مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان از پیش‌بینی ثبت‌نام 14 هزار نفر در اعتکاف همدان خبر داد و گفت: 90 مسجد در سطح استان برای انجام اعمال اعتکاف آماده است.

پیش‌بینی حضور 14 هزار نفر در مراسم اعتکاف همدان/ آمادگی 90 مسجدبه گزارش ایکنا از همدان،به نقل از فارس مهدی صلواتیان مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان از آمادگی 90 مسجد در سطح استان برای انجام اعمال اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا هر سال در برنامه اعتکاف قرار داشت که امسال به علت تعطیلی دانشگاه‌ در نوروز، شاید در برنامه نباشد.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی ثبت‌نام 14 هزار نفر در اعتکاف وجود دارد افزود: برنامه سال تحویل و ویژه‌برنامه‌های نوروزی در مراسم اعتکاف مدنظر است که از سخنرانان برجسته و ظرفیت امام جمعه جدید همدان نیز در اعتکاف بهره‌مند خواهیم شد.
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه ثبت‌نام اعتکاف امروز و فردا هم ادامه دارد بیان کرد: با این وجود همه ساله تا دقایق پایانی شروع مراسم اعتکاف ثبت‌نام وجود دارد.
وی قیمت ثبت‌نام در اعتکاف را 60 هزار تومان دانست و گفت: در روستاها این مبلغ کمتر خواهد بود و در شهر نیز وسع مالی افراد در نظر گرفته می‌شود.
صلواتیان ظرفیت اعتکاف در مسجد جامع همدان را یک‌هزار و 200 نفر دانست و افزود: امسال ثبت‌نام اعتکاف در مسجد جامع همدان در بخش خواهران و برادران انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه برگزاری اعتکاف در مساجد شهر و روستا در حال پیگیری است گفت: در حال حاضر برگزاری مراسم در مسجد جامع مریانج، قهاوند، همدان، جورقان و همچنین مسجد رقیه(س) در دیزج قطعی شده است.
مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان اضافه کرد: حدود هشت مسجد در شهرستان همدان و 70 تا 90 مسجد در سطح استان برای برگزاری اعتکاف آماده خواهند شد.
انتهای پیام

captcha