صدور سند زمین‌های بقعه‌ای در شاهدیه و درگیری مردم با اوقاف‌/ مسئولان رسیدگی کند
کد خبر: 3798381
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

صدور سند زمین‌های بقعه‌ای در شاهدیه و درگیری مردم با اوقاف‌/ مسئولان رسیدگی کند

گروه اجتماعی ــ عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه گفت: متأسفانه بیش از یک سال است که مردم گردفرامرز شاهدیه درگیر مشکل اوقاف هستند و زمین‌های مردم با سندی که صادر شده به مشکل خورده است.

صدور سند زمین‌های بقعه‌ای در شاهدیه و درگیری مردم با اوقاف‌/ مسئولان رسیدگی کندبه گزارش ایکنا از یزد، قاسم میرجلیلی، عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه، روز گذشته، 25 اسفندماه در بازدید سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد از شهرداری شاهدیه اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از مدیران حتی راه شاهدیه را نمی‌دانند و به جرئت می‌توانم بگویم در عمر کاری خود حتی یکبار هم از این منطقه بازدید نداشتند و شاهدیه جزو شهرستان یزد است اما دیده نشده و با انبوهی از مشکلات به حال خود رها شده است.
وی ادامه داد: از سوی کمیسیون بیست ماده 55 که فعالیت بهداشتی هم انجام می‌دهد دامداری‌هایی که در مناطق مسکونی ایجاد شده، تذکر گرفتند اما هیچ‌گونه محلی جهت انتقال آنها در نظز گرفته نشده و همچنان بلاتکلیف هستیم.
رضایی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه نیز در این نشست گفت: متأسفانه اخیراً از سوی شهرداری یزد ادامه بلوار ولایت طی طرحی از عرض 30 و 36 متر به 40 و 45 متر در حال تغییر است که همه آزادسازی آن در منطقه شاهدیه قرار دارد و این در حالی است که شهرداری شاهدیه قبلاً با مالکان توافق کرده و مجوزهایی صادر کرده است؛ لذا عملاً این افزایش غیرممکن است و بار مالی زیادی را به ما تحمیل خواهد کرد.
محمدتقی سلطانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه نیز در این نشست گفت: بیش از یک سال است که مردم گردفرامرز شاهدیه درگیر مشکل اوقاف هستند و زمین‌های مردم با سندی که صادر شده به مشکل خورده است .
سلطانی افزود: در سال 90 و جهت بقعه شیخ محمد سلطان سه هکتار زمین سند دار شده و مردم هم اعتراضی ندارند اما نزدیک به 16 هکتار که در ضلع غربی این بقعه قراردارد، متأسفانه سند 147 صادر شده که باعث تنش و درگیری زیادی در این منطقه شده است و مردم به شدت ناراضی و شاکی هستند و متاسفانه توسط اوقاف و شرکت عمران اوقاف، حق و حقوق مردم نادیده گرفته شده و تقاضای رسیدگی دارم.
علی میرجلیلی(خالصی)، رئیس شورای اسلامی شهر شاهدیه نیز در این نشست اظهار کرد: متأسفانه شاهدیه فاقد حریم شهر است و مشکل مدرسه اتباع افاغنه یکی از درخواست‌های مهم مردم است، همچنین در رابطه با مشکل فاضلاب و پشه نارضایتی شدیدی بین مردم وجود دارد، دیگر اینکه شهرداری شاهدیه با 18 نفر کادر انجام وظیفه می‌کند که با جمعیت بیش از 19 هزار نفر دچار مشکل شده و بسیاری از کارکنان شهرداری دو یا سه وظیفه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

captcha