شماره 70 خبرنامه اتقان منتشر شد
کد خبر: 3798395
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

شماره 70 خبرنامه اتقان منتشر شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ شماره هفتاد از خبرنامه اتقان در راستای انعکاس فعالیت‌ها و اخبار اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در اسفندماه 97 منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتقان، شماره هفتاد از خبرنامه «اتقان» در هفتمین سال انتشار خود در راستای پیگیری مطالبات و انعکاس فعالیت‌ها و اخبار اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در اسفندماه 97 منتشر شد.
این شماره از نشریه اتقان، در پرونده‌ای ویژه به بررسی جایگاه مؤسسات مردمی در فعالیت‌های قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنین در طلیعه این نشریه، مدیرعامل اتحادیه به بیان نکاتی درباره بیانیه گام دوم انقلاب و نیز نقش متقابل قرآن و انقلاب اسلامی پرداخته است.
مدیر مجمع اساتید، قاریان و حافظان استان همدان نیز در مصاحبه‌ای با اتقان به انتقاد از کاهش بودجه‌های قرآنی پرداخت. در ادامه نیز گفت‌و‌گوی اتقان با امیرحسین رستمی، نماینده ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان و محمدرضا غلامی، نوجوان دوازده ساله و حافظ کل قرآن را خواهید خواند.
در هفتادمین شماره از خبرنامه تبلیغی و ترویجی اتقان، روایتی متفاوت از دستاوردهای مؤسسه نسیم وحی شهرکرد و نیز مؤسسه مبین کرمانشاه با عنوان «رویش امید در مناطق محروم فرهنگی» را می‌خوانید. علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf این نشریه را از اینجا دریافت کنند.
کارشناسان و مدیران مؤسسات فرهنگی سراسر کشور می‌توانند برای انتشار هرچه بهتر این خبرنامه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیک اتحادیه به نشانی info@etghan.ir بیان کنند.
انتهای پیام

captcha