دهمین دروازه قرآن کشور در گلمورتی دلگان احداث خواهد شد
کد خبر: 3798414
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

دهمین دروازه قرآن کشور در گلمورتی دلگان احداث خواهد شد

فرماندار دلگان گفت: در کنار طیف متنوع طرحهای عمرانی و خدماتی شهرداری‌های گلمورتی و چگردک دلگان که به همت شهرداران دو شهر و شوراهای اسلامی شهرهای مذکور و از محل اعتبارات استانی و متوازن منطقه‌ای و همچنین مالیات بر ارزش افزوده و ... اجرایی شده‌، دهمین دروازه قرآن کشور به شیوه‌ای کاملا سنتی و فاخر طراحی، تامین اعتبار و ان شاءالله همزمان با سالروز ولادت امام علی ع کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: مجتبی شجاعی ‌با اشاره به افزایش رشد اعتبارات عمرانی دلگان در بودجه ۹۷ و بالاخص در حوزه عمران شهری و حمایتهای بی دریغ استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان کرد: عملکرد شهرداریهای دلگان نمونه‌ای از عزم و اراده جهادی، تعامل، وحدت رویه و بهره وری در منابع اعتباری بوده که منجر به تحولات در سیمای شهری و افزایش رضایتمندی مردمی شده است که نمونه آن حجم گسترده زیرسازی و آسفالت معابر، احداث بلوار ها و روشنایی آنها، نصب المان ها و پیاده روسازی و غیره بوده و رویکرد فرمانداری شهرستان نیز توسعه متوازن شهری و روستایی و توجه به سیمای زیبای شهری و روستایی بوده‌، لذا در سال آتی نیز اعتبارات دو شهرداری گلمورتی و چگردک در کمیته برنامه ریزی تقویت خواهد شد.

شجاعی افزود: هیچ شاخصی در ارزیابی عملکرد مدیران، مناسب تر از رضایتمندی مردم فهیم شهرستان از مدیران نیست که الحمدلله مدیران شهرستان، شهرداران و ... در این مسیر موفق بوده اند و البته باید تلاش کنند در سال ۹۸ گامهای بلندتر و محکم‌تری بار در ارتقاء خدمت رسانی بردارند.

انتهای پیام

captcha