اعزام ۷۰ گروه جهادی به نقاط محروم سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3798433
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

اعزام ۷۰ گروه جهادی به نقاط محروم سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام سال نو و تعطیلات نوروزی، ۷۰ گروه جهادی شامل داوطلبان شیعه و سنی به نقاط محروم استان اعزام شدند.

علی‌اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در آستانه فرارسیدن ایام سال نو و تعطیلات نوروزی، 70 گروه جهادی شامل داوطلبان شیعه و سنی به نقاط محروم استان اعزام شدند.
وی با بیان اینکه شعار امسال جهادگران «خدمت بی‌منت» است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی از امروز کار خود را در مناطق محروم جنوب شرق کشور آغاز می‌کنند و تا 25 فروردین‌ماه در منطقه مستقر خواهند بود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان بیان کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر مشارکت در امر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از قبیل ساخت مدرسه، مسکن، خانه عالم و سایر امورات خیرخواهانه، در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز حضور فعال و هدفمند در سطح روستاها و مناطق حاشیه‌ای و فقیر‌نشین دارند.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با هدف گسترش روحیه جهادی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم تشکیل شده است، افزود: بر همین اساس پروژه‌های اجرایی توسط این نهاد، پروژه‌هایی زودبازده و کم هزینه بوده و اولویت اجرای آن‌ها نیز خدمات‌رسانی به مردم در مناطق محروم است.

انتهای پیام

captcha