جنایت نیوزلند؛ توطئه‌ای در جهت تشدید موج اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی
کد خبر: 3798452
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

جنایت نیوزلند؛ توطئه‌ای در جهت تشدید موج اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی

گروه سیاست و اقتصاد ــ‌ در پی محکومیت حمله تروریستی به مسلمانان نیوزلند سپاه همدان در بیانیه‌ای آورده است؛ حملات تروریستی وحشیانه به دو مسجد در شهر کرایست چرچ کشور نیوزیلند حکایت از توطئه‌ای سازمان‌یافته ضداسلامی و تشدید موج اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی دارد که سیاسیون و رسانه‌های غربی به گسترش آن دامن می‌زنند.

جنایت نیوزلند؛ توطئه‌ای در جهت تشدید موج اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی بودبه گزارش ایکنا از همدان، ظهر روز جمعه، 24 اسفندماه رسانه‌های نیوزلندی از وقوع حمله مسلحانه به دو مسجد در شهر «کریست چرچ» خبر دادند. حدود دویست نفر در حال ادای نماز جمعه در این دو مسجد بودند که تروریست‌ها به سمت آن‌ها آتش گشودند.
در این حادثه تروریستی چهار فرد مسلح با برنامه‌ریزی دقیق به مسلمانان این کشور حمله کرده و ده‌ها نفر را به خاک و خون کشیدند. افراد مسلح نمازگزاران ۲ مسجد در شهر کرایست چرچ را به رگبار بستند و این جنایت تروریستی را به صورت زنده در اینترنت پخش کردند. در این جنایت هولناک منجر به شهادت ۵۰ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مسلمانان این کشور شد.
در پی این حادثه روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و در محکومیت جنایت نیوزلند بیانیه‌ای را صادر کرده است. متن بیانیه به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون، حسبی الله و نعم الوکیل
حملات تروریستی وحشیانه به دو مسجد در شهر کرایست چرچ کشور نیوزیلند حکایت از توطئه‌ای سازمان یافته ضداسلامی و تشدید موج اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی دارد که سیاسیون و رسانه‌های غربی به گسترش آن دامن می‌زنند.
دولت‌های استکباری که میلیاردها دلار برای ترویج اسلام هراسی هزینه می‌کنند، مقصران اصلی این حادثه دهشتناک هستند.
روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی که منجر به شهادت ۵۰ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مسلمانان این کشور شد، از سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری می‌‏خواهد که با جدیت و اتخاذ تدابیر مختلف در سیاست‌های خود، در ریشه‌کنی تروریسم در هر نوع و شکل آن اقدام نمایند. روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان - اسفند 97»
انتهای پیام

captcha