برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام علی(ع) در زاهدان
کد خبر: 3798510
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام علی(ع) در زاهدان

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی ستاد برگزاری ۱۳ رجب در زاهدان گفت: برنامه محوری میلاد امیرالمؤمنین(ع) همزمان با روز میلاد، همراه با برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می‌شود.

رضا تقی‌پور، دبیر اجرایی ستاد برگزاری 13 رجب در زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: به‌مناسبت بزرگداشت میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) ویژه‌برنامه‌هایی در برخی مساجد، نقاط پر تردد و حسینیه‌های سطح شهر زاهدان برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: برنامه محوری میلاد امیرالمؤمنین(ع) همزمان با روز میلاد، همراه با برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری در محل مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی ستاد برگزاری 13 رجب در زاهدان بیان کرد: در این شب علاوه بر نورافشانی و اجرای مولودی، برنامه‌هایی از قبیل برپایی نمایشگاه، اجرای مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، قرعه‌کشی اسماء و القاب امام علی(ع) و اهدای جوایز نفیس در دستور کار است.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌ای با محوریت «بیانیه گام دوم انقلاب» که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، از نکات بارز در جشن امسال است که سؤالاتی پیرامون این بیانیه طرح شده و به کسانی که پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.
تقی‌پور با بیان اینکه آذین‌بندی خیابان‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و گفتمان‌های دینی با محوریت امامت و ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت در سطح شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد، افزود: حجت‌الاسلام میرزامحمدی به‌عنوان سخنران برنامه محوری بوده و سیدعلی سادات رضوی، علی طاهری‌نژاد و محمدرضا منصوری نیز در این جشن به مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

captcha