کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان
کد خبر: 3798550
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۵ سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز یکشنبه، 26 اسفند گفت: ماموران ایست بازرسی سه‌راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون 569 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات دوم گفت: ماموران مواد مخدر استان طی اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در حمل مواد افیونی از محورهای استان مطلع و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در محورهای مورد نظر مستقر و در نهایت در محور نگار - کرمان به دو خودروی تیبا و پژو 405 مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند.
وی اظهار کرد: رانندگان این خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه دادند که پس از تعقیب و گریزی به دام افتادند و در بازرسی از این خودروها 302 کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات سوم که توسط ماموران یگان تکاوری 113 انجام شد، تأکید کرد: ماموران حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در بازرسی از دو خودرو، 484 کیلو تریاک کشف کردند و دو متهم نیز دستگیر شدند.
انتهای پیام

captcha