گردهمایی فصلی ائمه‌جمعه لرستان برگزار شد
کد خبر: 3798559
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

گردهمایی فصلی ائمه‌جمعه لرستان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ گردهمایی فصلی ائمه جمعه لرستان یک‌شنبه، 26 اسفند برگزار شد.

گردهمایی فصلی ائمه‌جمعه لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، یک‌شنبه، ۲۶ اسفندماه جاری و در آستانه سال جدید گردهمایی فصلی ائمه جمعه لرستان در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد.
در این گردهمایی، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه دراستان وامام جمعه خرم‎آباد با تأکید براین‌که باید جهت تقویت نفوذ معنوی ائمه جمعه تلاش کنیم، گفت: کلام امام جمعه باید آن‌چنان نافذ باشد که همگان را تحت‌تاثیر قرار دهد.
وی با تأکید بر این‌که قدرت روحانیت در پایگاه مردمی است‌ و هر چه منش مردمی تقویت شود موفقیت بیشتر است، نفوذ معنوی و منش مردمی را سلاح‌های ائمه جمعه برشمرد و افزود: در شرایط کنونی ایجاد انگیزه و امید در مردم تقویت شود.

گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار در استان لرستان با بیان این‌که باید پذیرفت در شرایط یک جنگ اقتصادی قرار داریم از مردم خواست تا از انبار کردن کالاها و مایحتاج عمومی غیر ضروری و مازاد بر نیاز خودداری کنند.

محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این گردهمایی فصلی ائمه جمعه لرستان در سخنانی با اشاره به لزوم انجام اقدامات فرهنگی برای بهبود وضعیت بازار و نقش بی‌بدیل ائمه جمعه، گفت: مطمئناً ائمه‌جمعه می‌توانند نقش بسیار مهمی در ایجاد ثبات و دوری تنش در بازار داشته باشند و امیدواریم از تمام ظرفیت خود برای تحقق این هدف استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha