نمازخانه‌های بین‎‌راهی چهارمحال و بختیاری؛ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
کد خبر: 3798571
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

نمازخانه‌های بین‎‌راهی چهارمحال و بختیاری؛ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمازخانه‌های بین‎‌راهی استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز هیئت نظارت و ارزیابی پنج نفره دارد، گفت: این هیئت نظارت و ارزیابی در طرحی از 20 اسفندماه تا 28 اسفند به تمامی نمازخانه‌های بین‌راهی، مساجد، نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت رسانی و مجموعه‌های تفریحی سطح استان سرکشی می‌کند که تاکنون به 63 منطقه سرکشی شده و این نمازخانه‌ها آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه در این سرکشی تجهیزات لازم اعم از مهر، کتاب‌های ادعیه و قرآن با توجه به جمعیت آن منطقه در نمازخانه‌ها تأمین شد، ادامه داد: همچنین به مسئولان مراکزی که به امکانات بیشتری نیاز داشتند تذکر داده شد که تا پایان طرح بازرسی، نمازخانه‌های بیشتری پذیرای مهمانان نوروزی شوند.

کریمی اظهار کرد: در مقایسه روند آماده سازی نمازخانه‌های بین‌راهی امسال نسبت به سال گذشته نمی‌توان درصد و یا آمار دقیقی اعلام کرد اما می‌توان گفت تجهیزات و امکانات بیشتری نسبت به سال قبل در این مراکز فراهم شده است.

وی با اشاره به کمک همه ساله جمعیت هلال احمر به ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با ایجاد خیمه‌های نماز در سطح استان، تصریح کرد: به همت جمعیت هلال احمر استان امسال 9 خیمه نماز در ورودی شهرستان‌ها و چند خیمه نیز در محل‌های پرجمعیت استان برپا شده‌اند که فعالیت‌های ویژه و متنوع اعم از نمایشگاه‌های استانی، جشن‌ها و نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء در این خیمه‌ها برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: این نمازخانه‌ها از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان تعطیلات پذیرای مهمانان نوروزی و شهروندان خواهند بود.

انتهای پیام

captcha