محرومیت‌زدایی از اهداف کلیدی اردوهای جهادی است
کد خبر: 3798626
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

محرومیت‌زدایی از اهداف کلیدی اردوهای جهادی است

گروه اجتماعی- امام جمعه الموت به اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف اردوهای جهادی در کشور محرومیت زدایی است.

محرومیت‌زدایی از اهداف کلیدی اردوهای جهادی است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت ظهر امروز 26 اسفندماه در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین که رجایی دشت الموت در حال برگزاری است، اظهار کرد: به برکت انقلاب کارهای بزرگ و شایسته ای در کشور ما صورت گرفته است که این اردوی جهادی و محرومیت زدایی یکی از همین کارهای بزرگی است که توسط برادران بسیج و سپاه در حال انجام می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: همانطور که در جبهه‌های جنگ هم این بسیجیان و پاسداران عزیز بدون هیچ چشمداشتی برای دفاع از جان و مال و ناموس ایرانی می‌جنگیدند و پیش قدم بودند امروزه هم همان حرکت جهادی ادامه دارد اما با رویکرد دیگر که در واقع کمتر از جنگ در جبهه‌ها نیست.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در هیچیک از انقلاب‌های دنیا چنین حرکت‌های جهادی و از خودگذشتگی در آن دیده نمی‌شود و این روحیه انقلابی و جهادی بر گرفته از اعتقادات ما شیعیان به دستورات امامان معصوم و قوانین اسلامی و کتاب قرآن است.
امام جمعه الموت به اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و یادآور شد: از جمله کارهای اردوی جهادی در کشور به فرموده و دستور مقام معظم رهبری که توسط برادران سپاه و بسیج صورت می‌گیرد که باعث محرومیت زدایی بسیاری از هموطنان عزیزمان می‌شود که در منطقه الموت بزرگ هم صورت گرفته است.
وی افزود: بنده از خانواده‌ای که در روستای رجایی دشت دارای چهار فرزند معلول هستند که توسط برداران بسیجی رجایی دشت در حال مرمت و سفید کاری منزل ایشان بودند بازدید کردم جدا خوشحال شدم و افتخار می‌کنم به چنین جوانهایی که در ایام پایانی سال که اکثر ملت دغدغه خرید و خانه تکاتی و بسیاری از کارها که در پایان سال وجود دارد را دارند ایشان مشغول به کار جهادی و در پی خوشحال کردن خانواده دیگری هستند.
حجت الاسلام حسینی در پایان ضمن تشکر و تقدیر از زحمات ارزنده سپاه گفتند که ان شالله این حرکت جهادی در سالهای آتی هم ادامه دار باشد و به حول و قوه الهی روزی فرا برسد که در ایران عزیز ما خانواده محروم و بی بضاعتی وجود نداشته باشد.
انتهای پیام

captcha