اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۳ بقعه متبرکه سمنان
کد خبر: 3798725
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۳ بقعه متبرکه سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در ۵۳ امامزاده و مکان مذهبی استان افزود: در این راستا ۲۴ خیمه معرفت نیز ایجاد خواهد شد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 53 امامزاده و بقعه متبرکه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عصر روز گذشته، 26 اسفند در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آرامش بهاری در  ۵۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان سمنان خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: سال گذشته این طرح در ۶۸ بقعه متبرکه و سال قبل از آن نیز در ۴۱ بقعه برگزار شد.

واحدی اضافه کرد: برپایی ۲۴ خیمه معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه‌ بگیرید، غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی و تربیت فرزند، تبلیغ چندرسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب از مهم‌ترین برنامه‌های آرامش بهاری نوروز ۹۸ هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری، در آخرین پنجشنبه سال و برنامه‌های جشن میلاد امام علی‌(ع) در کنار مراسم تحویل سال را در زمره بخش‌های مرتبط با این طرح نوروزی برشمرد.

واحدی یادآور شد: ۳۳ مبلغ اعزامی از قم و بومی استان سمنان در ۳۳ غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم در قالب طرح آرامش بهاری خواهند بود که این مبلغان دوره‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چندرسانه‌ای را طی کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha