رتبه برتر سمنان در نهادینه‌سازی فرهنگ نماز در سال ۹۷
کد خبر: 3798733
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

رتبه برتر سمنان در نهادینه‌سازی فرهنگ نماز در سال ۹۷

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه جامعه پرورشی امروز به درجه بسیار شاخصی در استان رسیده است، گفت: برای رسیدن به این مقصود مطالعه، دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی ضروری است.

رتبه برتر سمنان در نهادینه کردن فرهنگ نماز در سال ۹۷

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان عصر روز گذشته، 26 اسفند در همایش تجلیل از طلایه‌داران عرصه تربیت اسلامی، معاونان، مربیان و کارکنان پرورشی استان با اشاره به اینکه شاخص جامعه پرورشی استان سمنان به حد مطلوب رسیده است، گفت: استان در نهادینه کردن فرهنگ نماز طی سال ۹۷ رتبه برتر را در کشورکسب کرد.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش هر دو کار تربیتی و بسیار ارزشمند محسوب می‌شود، متذکر شد: مشکل اساسی مباحث تربیتی، تفاوت درون و برون رفتاری است.

دستورانی نشان انسان‌های متعالی را سخنان دل‌پذیرو دل‌های سخن‌پذیر دانست و افزود: بلاغت و سخنرانی مناسب، باید یکی از ویژگی‌های شاخص یک مربی پرورشی باشد تا کلام او در مخاطب تأثیرگذار شود.

به گفته دستورانی، مربی پرورشی خوب، باید از وضعیت و حالات روحی و مادی دانش‌‌آموزان و جامعه مخاطب خود آگاهی داشته باشد، زیرا مربی باید همچون باران با سرچشمه آسمانی، آلودگی‌ها را پاک‌ کرده و شخصیت جدیدی را پرورش دهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه صلاحیت رفتاری یعنی اینکه امروز باید رفتار و کردار بیرونی ما، نماد بارزی از گنجینه درونی و باطن ما باشد، یادآور شد: برای رسیدن به این مقصود باید بیش از هر زمان دیگری برای مطالعه، دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی هزینه کرد تا بتوانیم جامعه خوبی پرورش دهیم.

انتهای پیام

captcha