امکان احداث موزه قرآن و عترت اصفهان در دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 3798741
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

امکان احداث موزه قرآن و عترت اصفهان در دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل ارشاد اصفهان گفت: مجموعه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر می‌تواند یک موزه استانی در زمینه قرآن و عترت را فراهم کند که قطعاً از این اقدام حمایت خواهیم کرد.

امکان احداث موزه قرآن و عترت استان در دارالقران اهل‌بیت (ع) خمینی‌شهر

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز گذشته، 26 اسفندماه در بازدید از مجموعه قرانی اهل‌بیت (ع) خمینی‌شهر اظهار کرد: موسسات قرآنی و مراکز دینی باید تعامل و همدلی داشته باشند و در همه ابعاد بتوانند خدمات خود را به یکدیگر ارائه دهند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه ارتباط با حوزه‌های علمیه کشورهای اسلامی را برای معرفی اسلام به دنیا مؤثر است افزود: پیش دبستانی‌ها و دبستانی‌ها نیروی عظیم جامعه هستند و باید سرمایه‌گذاری مثبتی بر روی آنها انجام داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: مجموعه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی‌شهر ظرفیت و پتانسیل بالایی برای اجرای طرح‌های مهم را دارد، مجموعه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی‌شهر می‌تواند یک موزه استانی در زمینه قرآن و عترت را فراهم کند که قطعا از این اقدام حمایت خواهیم کرد.
مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت(ع) خمینی‌شهر نیز در این بازدید گفت: رمز موفقیت به ثمر نشستن فعالیت‌های مجموعه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) اخلاص واقعی خادمان قرآنی و وابستگی نداشتن دست‌اندرکاران آن به حزب و یا گروه خاصی است.
حجت‌الاسلام‌ قربانیان در ادامه ضمن توضیح طرح‌های در حال اجرای مجموعه دارالقرآن اهل‌بیت (ع) خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان و فعالان مجموعه از اهمیت خاصی برخوردار است، به دلیل اینکه روح یک ‌نوجوان و جوان نیازمند فرهنگ و فضای مسرت بخش همراه با انرژی است.
مدیر عامل دارالقرآن اهل‌بیت (ع) خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در شهرها و روستاهای محروم، ادامه داد: نخبگان بسیاری هستند که در مناطق محروم وجود دارند که بنابر این پتانسیل موجود، برآن شدیم که ساخت 110خانه قرانی مناطق محروم را جزء برنامه‌های اجرایی قرار دهیم.
انتهای پیام

captcha