پخش زنده بیانات نوروزی مقام معظم رهبری از رادیو معارف
کد خبر: 3798782
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

پخش زنده بیانات نوروزی مقام معظم رهبری از رادیو معارف

کانون خبرنگاران نبأ ــ هم‌زمان با آغاز سال ۹۸ رادیو معارف به پخش زنده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مشهد مقدس اقدام می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هم‌زمان با آغاز سال جدید بیانات مقام معظم رهبری در جمع زائران رضوی از رادیو معارف پخش می‌شود.
مخاطبان رادیو معارف می‌توانند شنونده این برنامه پنجشنبه، اول فروردین‌ماه ۹۸، ساعت 16 از اموج اف ام، ردیف ۹۶ باشند.
آغاز سال ۹۸ همراه با برنامه «یا مقلب القلوب»
ویژه‌برنامه «یا مقلب القلوب» چهارشنبه، ۲۹ اسفندماه از ساعت 23 به استقبال لحظه تحویل سال می‌رود و علاوه بر پخش پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، ارتباط زنده با آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه(س) و آستان حضرت شاهچراغ(ع) برقرار خواهد کرد.
اهمیت دعا و نیایش در تحویل سال، راه‌های رسیدن به حول حالنا، خواسته‌های بنده از خداوند در لحظه سال تحویل و نحوه درخواست آن از خداوند متعال از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، آیت‌‌الله سید‌احمد خاتمی و حجت‌الاسلام سرلک، به آن اشاره خواهد شد.
همچنین یادآوری آداب و سنت‌های ایرانی در نوروز و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری کشور از جمله موضوعاتی است که کارشناسان به آن می‌پردازند.
برنامه «یا مقلب القلوب» به همت گروه معارف،‌ فرهنگ و جامعه است که تهیه و سردبیری آن را ابوالفضل سلیمانی و اجرای آن را مجید گلشیری و رضا ملایی بر عهده‌ دارند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام
captcha