سال آینده سال خوبی برای صنعت نشر نیست
کد خبر: 3798788
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

سال آینده سال خوبی برای صنعت نشر نیست

دولت آبادی گفت: سال ۹۸ سال خوبی برای صنعت چاپ و نشر کشور نیست مگر آنکه تغییر و تحولی در وضعیت قیمت و توزیع کاغذ به وجود بیاید.

به گزارش ایکنا، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: احمد دولت آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان ‌در خصوص پیش بینی برای وضعیت نشر در سال آینده گفت: سال ۹۸ سال خوبی برای صنعت چاپ و نشر کشور نیست. مگر آنکه تغییر و تحولی در وضعیت قیمت و توزیع کاغذ به وجود بیاید.اگر وضعیت صنعت چاپ و نشر در سال ۹۸ هم مانند امسال ادامه پیدا کند وضعیت انتشار کتاب برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده خوب نیست.

وی با اشاره به تازه های نشر انتشارات نگار تابان بیان کرد: کتاب جابر محیط را با عنوان « تا ابد چند روز باقی مانده » در انتشارات نگارتابان منتشر کردیم.این کتاب مجموعه اشعار کوتاه دو زبانه است. شاعر به دلیل اینکه در اهواز زندگی می کند کتاب خود را به مترجم داده است تا آن را به عربی ترجمه و در نهایت کتاب را به صورت دو زبانه فارسی عربی منتشر کرده است. کتاب میلاد جلیلیان را با عنوان « بیست سالگی » در همین انتشاراتی منتشر کردیم شعرهای این کتاب در قالب رباعی و با مضمونی عاشقانه سروده شده اند.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به کتابی که سال آینده در این انتشاراتی منتشر می شود، بیان کرد: مجموعه ترانه علیرضا بهرامی را در سال آینده با عنوان « از تو تا تو در ایستگاه هفتم » در انتشارات نگار تابان منتشر می کنیم. ترانه های این کتاب با مضمونی عاشقانه سروده شده اند.قبلا ۶ کتاب دیگر هم در قالب های سپید و کلاسیک از شاعران دیگری در انتشارات نگارتابان منتشر کرده بودیم.
انتهای پیام

captcha