پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی بازدید از بقاع کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3798806
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی بازدید از بقاع کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز افزایش ۳۰ درصدی بازدیدکنندگان از بقاع متبرکه پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی افزایش 30 درصدی بازدید از بقاع کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 27 اسفندماه در نشست خبری با اشاره به اینکه در ایام نوروز سال گذشته بیش از چهار میلیون نفر در بقاع متبرکه استان حضور پیدا کردند، افزود: امسال افزایش 30 درصدی بازدید از بقاع متبرکه استان پیش‌بینی می‌شود.
وی از اعزام 35 نفرروحانی در طرح آرامش بهاری خبر داد و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا سال گذشته این طرح در 36 بقعه و امسال در 14 بقعه متبرکه برگزار می‌شود؟، اضافه کرد: امسال نیز در تمام بقاع شاخص طرح برگزار می‌شود اما در تعداد ذکر شده امسال، به علت دارا بودن امکانات رفاهی به صورت ویژه اجرا خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه 97 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین 98 ادامه دارد، برپایی هفت‌سین‌ نوروزی، برگزاری میلاد امام علی(ع) و روز پدر، برگزاری مراسم شهادت حضرت موسوی‌بن جعفر(ع) و برگزاری جشن روز مبعث پیامبر(ص) را از برنامه های طرح آرامش بهاری در بقاع ذکر کرد.
جنتی‌پور در ادامه بیان کرد: اقداماتی که در سال 97 در بحث بهره‌وری از موقوفات انجام شد بهره‌وری موقوفات ما را در سال آینده 80 درصد افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه در گذشته بهره‌وری موقوفات استان به 250 میلیون تومان در سال نمی‌رسید اما در سال 98 رشد بالای دو میلیارد تومانی را خواهیم داشت، عنوان کرد: جهت بهره‌وری و ارتقای موقافات استان تا سطح 12 میلیارد تومان ظرفیت وجود دارد که امیدواریم محقق شود.
انتهای پیام

captcha