برگزاری جشنواره «هفت سین منتظران» ویژه کودکان و نوجوانان/«رمز بهار» شناسایی می شود
کد خبر: 3798808
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

برگزاری جشنواره «هفت سین منتظران» ویژه کودکان و نوجوانان/«رمز بهار» شناسایی می شود

حجت الاسلام عیاسعلی پور با اعلام برگزاری جشنواره نوروزی «هفت سین منتظران» ویژه کودکان و نوجوانان، گفت: علاوه بر این، مسابقه «رمز بهار» با موضوع «برای ظهور بهار عالمیان امام زمان(عج) چه باید کرد؟» در ایام نوروز برگزار می شود.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام «حسین عباسعلی پور» با اعلام برگزاری جشنواره نوروزی مهدوی «هفت سین منتظران»، اظهار کرد: بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران به منظور بسترسازی برای ارتباط بهار طبیعت با بهار حقیقی یعنی وجود مقدس امام زمان(عج)، این جشنواره را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می کند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران اضافه کرد: دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در تهران، اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و سازمان بهزیستی در برگزار این جشنواره مشارکت دارند و در تلاش هستیم  کودکان و نوجوانان هم در ایام نوروز و هم پس از آن، در ابتدای با حضرت حجت(عج) انس و ارتباط داشته باشند.

وی درباره رشته های این جشنواره تصریح کرد: حفظ دعای عهد، نقاشی، روزنامه دیواری، کارهای حجمی، دل نوشته، خاطره نویسی و ... از رشته های پیش شده برای جشنواره «هفت سنی منتظران» است و علاقمندان فرصت دارند تا 20 فروردین ماه آثار خود را از دو طریق ارسال به دفتر نمایندگی تهرانِ مسجد مقدس جمکران به نشانی: تهران، خیابان پیروزی، بعد از سه راه قره یاضی و یا پیام رسان سروش به نشانی «هفت سین منتظران 98»  ارسال کنند.

حجت الاسلام عباسعلی پور درباره اختتامیه این جشنواره اعلام کرد: آیین پایانی و معرفی برگزیدگان 31 فروردین ماه همزمان با شب نیمه شعبان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: هنوز جوایز آثار برتر مشخص نشده، اما علاوه بر بسته مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان، امکان اسکان دوروزه برگزیدگان در مسجد مقدس جمکران هم پیش بینی شده است.

عباسعلی پور در ادامه بیان کرد: به منظور ارائه مشاوره برای خلق آثار کیفی و نیز جذب مشارکت حداکثری گروه هدف، کارشناسان در کانال سروشِ جشنواره، به علاقمندان مشاوره مجازی ارائه کرده و به سوالات پاسخ می دهند.

 مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان تهران از برگزاری مسابقه «رمز بهار» خبر داد و بیان کرد: برای این مسابقه بروشوری با همین عنوان طراحی و منتشر شده و در اماکن مذهبی و نماز جمعه و امثال آن توزیع می شود، این بروشور همراه با سوال «برای ظهور بهار عالمیان امام زمان(عج) چه باید کرد؟» است.

وی تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و ارائه پاسخ به سوال آن می توانند یا به سایت بنیاد مهدویت استان تهران به نشانیMahdi.cc  و نیز کانال تلگرامی بنیاد @bonyadmahdaviat مراجعه کنند. مخاطب هدف این مسابقه عموم اقشار و گروه های سنی هستند.

انتهای پیام

captcha