«نبیل»، سکان سازمان صنعت، معدن تجارت قزوین را بر دست گرفت
کد خبر: 3798817
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

«نبیل»، سکان سازمان صنعت، معدن تجارت قزوین را بر دست گرفت

گروه سیاست و اقتصاد ــ وزیر صنعت، معدن و تجارت «سعید نبیل» را به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین منصوب کرد.

به گزارش ایکنا از قزوین، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تقدیر از زحمات علی پرزحمت؛ سعید نبیل را به‌عنوان رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قزوین منصوب کرد.
رحمانی در بخشی از این حکم آورده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های روزآمد، بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازمان‌دهی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل‌های تخصصی غیردولتی و مردم‌نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام‌مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آری مورد تأکید است.
وی در ادامه این حکم خاطرنشان کرده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ‌سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیردولتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نظارت مؤثر بر فعالیت‌های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین‌شده را بیش‌ازپیش محقق خواهد ساخت.
رحمانی تأکید کرده است: انتظار دارم با تکیه‌بر اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و بهنگام در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

انتهای پیام

captcha