معتقدان انقلاب اسلامی مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین نمی‌کنند
کد خبر: 3798837
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

معتقدان انقلاب اسلامی مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین نمی‌کنند

گروه معارف ـ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه تمامی دلبستگان و معتقدان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن باید در سلوک و رفتار خود مبلغ انقلاب اسلامی باشند، گفت: کسانی که در گفتار دلبسته انقلاب اسلامی هستند هرگز رفتار، فعل یا منشی از آنها سر نمی‌‎زند که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و دل‌زده کند.

کسانی که دلبسته انقلاب اسلامی هستند مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین نمی‌کنند

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در دومین گردهمایی سالانه رزمندگان لشکر قدس در مسجد حاج علوان اهواز اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه، بهترین نشانه و سند بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این‌که در جنگ نیروهای نظامی وارد عمل می‌شوند؛ اما در هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف حضور داشتند، ادامه داد: در این دفاع شهدای طلبه، دانشجو، دانش‌آموز، بانوان، شهدای بازاری و اصناف وجود دارد که دلیلی بر این است که صحنه خلق شده، صحنه دفاع مقدس است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: دفاع مقدس به میزانی بزرگ، برخوردار از نکات غنی و پر رمز و راز است که در یادواره‌ها و فرصت‌های بزرگداشت یاد شهدا باید به این چنین درس‌ها پرداخت.

وی با اشاره به مرحوم سید جبار موسوی، پیشکسوت دفاع مقدس و مؤسس لشکر قدس، عنوان کرد: تأثیر سلوک و رفتار انسان‌های آراسته به میزان قابل توجهی می‌تواند سازنده باشد. این اثرگذاری در سیره پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) مشاهده می‌شود. انسان‌های آراسته علاوه بر انسان‌سازی از طریق «گفتار، سخنان و نصایح»، بخش «سلوک، رفتار و منش» آنها نیز چنین اثرگذاری را دارد.

شفیعی اظهار کرد: تمامی دلبستگان و معتقدان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن باید در سلوک و رفتار خود مبلغ انقلاب اسلامی باشند. کسانی که در گفتار دلبسته انقلاب اسلامی هستند هرگز رفتار، فعل یا منشی از آنها سر نمی‌‎زند که مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و دل‌زده کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که آرمان‌های انقلاب اسلامی از مسائل مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب در بیانیه «گام دوم انقلاب» است، خاطرنشان کرد: این اصول باید بمانند، مورد توجه قرار گیرند و برای جامعه تبیین و از آنها دفاع شود که این وظیفه‌ای همگانی است.

وی با اشاره به اقدامات بزرگ انقلاب اسلامی در چهل سال نخست حیات طیبه خود، افزود: با وجود همه مشکلات، نابسامانی‌ها و شیطنت نظام سلطه، انقلاب اسلامی راه بلند و مسیری طولانی را به دلیل اتکا به خداوند و حضور مردم طی کرده و موانع بسیاری را از سر راه برداشته است.

شفیعی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی در ادامه راه انقلاب اسلامی کمک می‌کند تا از دیگر موانع عبور کنیم و به قله مد نظر امام راحل و رهبرمعظم انقلاب دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به نظام سلطه و مافیای رسانه‌ای آن، اظهار کرد: چگونه عملی وحشیانه و جنایتکارانه در نیوزیلند انجام و ده‌ها مسلمان مظلومانه صرفا به جرم مسلمان بودن کشته می‌شوند اما رسانه‌‌های غوغا سالار و جنجال برانگیز غرب سکوت کرده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به آیه قرآنی «وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ»(بروج، 8) بیان کرد: هیچ دلیلی برای انتقام از این مسلمانان وجود نداشت مگراینکه به خداوند یکتا ایمان داشتند زیرا یکتا پرستی در نگاه نظام سلطه جرم بزرگی است.

انتهای پیام

captcha