توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند میرجاوه
کد خبر: 3798839
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

توزیع ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند میرجاوه

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد شهرستان میرجاوه گفت: طی امروز و روز گذشته، 400 بسته لوازم‌التحریر با مشارکت سازمان آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستان میرجاوه بین دانش‌آموزان نقاط محروم این شهرستان مرزی توزیع شد.

منصور نورا، رئیس کمیته امداد شهرستان میرجاوه‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طی امروز و روز گذشته، 400 بسته لوازم‌التحریر با مشارکت سازمان آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستان میرجاوه‌ بین دانش‌آموزان نقاط محروم این شهرستان مرزی توزیع شد.
وی بیان کرد: همچنین جهت تشویق و ارتقای سطح دانش و مهارت دانش‌آموزان اردوی یک روزه بازدید از چشمه حضرت موسی‌(ع) تمین و قبرستان هفتاد ملا برگزار شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان میرجاوه با بیان اینکه با همکاری شبکه بهداشت و درمان خانواده‌های تحت حمایت و دانش‌آموزان نیازمند ویزیت و درمان رایگان شدند، افزود: دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میرجاوه در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند که در آستانه سال جدید و بهار طبیعت آماده تأمین نوشت افزار و دیگر نیازهای تحصیلی آن‌ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵۰ دانشجو از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند، ادامه داد: در زمینه تحصیل٬ اشتغال، اردوهای زیارتی، دوره‌های آموزشی و ازدواج از دانشجویان مددجو حمایت می‌شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان میرجاوه گفت: تاکنون بیش از ۶۰ میلییون تومان از محل اعتبار ارسال شده به کمیته امداد این شهرستان در زمینه امور تحصیلی دانشجویان و هزینه شده است و باقیمانده آن نیز تا انتهای سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

captcha