هرگز حضور حاضر غایب شنیده‌ای؛ این روزگار یک مادر شهید است
کد خبر: 3798852
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

هرگز حضور حاضر غایب شنیده‌ای؛ این روزگار یک مادر شهید است

گروه جهاد و حماسه ــ مادر شهید شیرعلی می‌گوید حضور پسرش را همواره در زندگی‌اش حس می‌کند و حضور او در زندگی‌اش مصداق همان حضور حاضر غیاب است.

به گزارش ایکنا، مراسم خانه تکانی منزل شهیدان محسن شیرعلی و علی مقسمی با حضور خانواده شهید و پرسنل فرهنگسرای مترو صبح و عصر روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد.
ویژه‌ برنامه «مهرآیین» با شعار «شهید، خانه‌ات آباد است» همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با هدف افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.
مادر شهید محسن شیر علی در مراسم مهر آیین که شامل غبارروبی، خانه تکانی منزل شهدا روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه به همت فرهنگسرای مترو در منزل مادر شهید برگزار شد و او خاطراتی را از پسر شهیدش بیان کرد.
وی با تأکید بر این‌که همیشه حضور پسرم را در کنارم حس می‌کنم گفت؛ پسرم محسن همیشه در مسئله احترام به والدین بی‌نظیر بود و حواسش به من بود و می‌توانم بگویم پسری نمونه بود. مورد تأیید اهل محل، معتمدان و خادمان مسجد محله بود. بعد از شهادتش مردم با واسطه رفتارش بیش از پیش به ما رسیدگی و توجه داشتند.
وی افزود: همیشه آشنایان و همسایگان از من می‌خواستند که دعاگویشان باشم. چند وقت پیش در خواب دیدم که پسرم بالای کوهی با لباس رزم در حال رفت و آمد است. به او گفتم اینجا چه می‌کنی؟ گفت مادر من نگهبانم و هنوز هم در حال نگهبانی و حراستم. من بسته‌ای از دعا‌های مردم داشتم که به پسرم دادم و گفتم این را مردم داده‌اند و او بسته را گرفت.
این مادر شهید ضمن قدردانی از برگزاری برنامه مهرآیین و خواستند بیشتر به بازدید خانواده‌ شهدا برویم و بیشتر از آن‌ها یاد کنیم. این برنامه همراه با کاشت نهال در منازل شهدا، تست سلامت مادران شهدا و نظافت و تعمیر منازل وی توسط کانون‌ها و پرسنل فرهنگسرای مترو برگزار شد.

انتهای پیام
captcha