اعلام برنامه کرسی‌های نفحات‌القرآن در آخرین روزهای 97
کد خبر: 3798896
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

اعلام برنامه کرسی‌های نفحات‌القرآن در آخرین روزهای 97

گروه جلسات و محافل ــ برنامه‌های کرسی نفحات‌القرآن در آخرین روزهای پایانی سال و در آستانه ایام ولادت حضرت علی(ع) اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ طبق روال هر هفته، این هفته نیز طی روزهای پایانی سال 97 نیز کرسی‌های تلاوت و محافل انس مؤسسه نفحات‌القرآن از امروز، 27 اسفندماه آغاز وتا دوم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
سیصد و سی و یکمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، امشب، ۲۷ اسفندماه با تلاوت وحید خزایی، قاری بین‌المللی کشورمان در مدرسه ثامن‌الائمه(ع) واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود.

سیصد و سی و دومین کرسی نفحات‌القرآن، دوشنبه، ۲۷ اسفندماه با تلاوت محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان در مسجد حضرت اباالفضل(ع) واقع در نعمت‌آباد، خیابان نور، کوچه ۲۳ برپا خواهد شد.
براساس این گزارش سیصدوسی‌‌وسومین و سیصدوسی‌وچهارمین کرسی نفحات‌القرآن، ۲۹ اسفند و اول فروردین‌ماه همزمان با ایام اعتکاف در مسجد امام رضا(ع) واقع در چهارراه لشگر، خیابان کمالی و در مسجد امام رضا(ع) خیابان علی‌آباد با تلاوت سعید پرویزی برگزار می‌شود.
همچنین سیصد و سی و پنجمین کرسی نفحات‌القرآن، ۲۹ اسفند‌ماه و همزمان با ایام اعتکاف در مسجد آل‌یاسین واقع در خیابان شریعتی با تلاوت سیدمحمد کرمانی، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار خواهد شد. سیصد‌وسی‌وششمین کرسی نفحات‌القرآن، پنجشنبه، اول فروردین‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ با تلاوت مسعود سیاف‌زاده در مسجد آل‌یاسین واقع در خیابان خواجه عبدالله انصاری برگزار خواهد شد. سیصد و سی و هفتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن در آخرین روز اعتکاف، دوم فروردین‌ماه همزمان با وفات حضرت زینب(س) با تلاوت جعفر فردی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد فاطمی واقع در خانی‌آبادنو برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، در این کرسی‌های تلاوت قرآن برگه‌های تدبر و تفسیر آیات بین مستمعان توزیع می‌شود و به منظور تشویق کودکان و نوجوانان برای حضور در کرسی‌های تلاوت هدایایی اعطا می‌شود. از دیگر برنامه‌های کرسی تلاوت، اجرای طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد است.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از‌ طریق نرم‌افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار انجام می‌شود. علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت می‌توانند به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.

مساجدی که خواستار برگزاری کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برپایی این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
انتهای پیام

captcha