آمادگی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان محلات در نوروز ۹۸
کد خبر: 3798899
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

آمادگی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان محلات در نوروز ۹۸

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش محلات گفت: ستاد اسکان فرهنگیان محلات از 29 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آتی پذیرای مسافران نوروزی است.

حجت‌الله محمدی مدیر آموزش و پرورش محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان محلات از 29 اسفند امسال تا 14 فروردین سال آتی پذیرای مسافران نوروزی است.
وی افزود: این اماکن شامل ۹۲ کلاس درجه یک و ۲۵ سراچه در دو خانه معلم برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.
محمدی تصریح کرد: این واحدها مجهز به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و سیستم گرمایشی است و امکانات سرویس بهداشتی و حمام نیز با تجهیزات کامل در مدارس و سراچه‌های خانه معلم برای مسافران فراهم شده است.
مدیر آموزش و پرورش محلات بیشترین مسافران اسکان یافته در مدارس محلات را از استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اصفهان، خوزستان، قزوین و همدان اعلام کرد و افزود: در نوروز ۹۷، محلات با پذیرش 8 هزار و 662 نفر بعد از ساوه دومین شهر استان از لحاظ جذب و اسکان گردشگران بود. محلات با جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی کم‌نظیر در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از سراسر کشور است.
وی افزود: مسافران می‌توانند به مرکز ستاد اسکان واقع در میدان آزادی، خیابان امام خمینی(ره)، دبیرستان شهید بهشتی مراجعه و یا با شماره تلفن 08643231111 و شماره همراه 09189596970جهت اسکان تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha