«بیانیه گام دوم انقلاب» چراغ راه آینده کشور است
کد خبر: 3798923
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

«بیانیه گام دوم انقلاب» چراغ راه آینده کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با بهره‌گیری از تجارب گذشته توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده که چراغ راه آینده کشور برای مردم و مسئولان است.

«بیانیه گام دوم انقلاب» چراغ راه آینده کشور است

محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا ازالبرز، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با بهره‌گیری از تجارب گذشته توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده که چراغ راه آینده کشور برای مردم و مسئولان است.
وی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب در راستای راهبردها و اهداف انقلاب اسلامی و به‌عنوان راهبردی برای 40 سال آینده جمهوری اسلامی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که همه مردم ایران به آن لبیک می‌گویند.
کولیوند اضافه کرد: پس از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، کشور باید به سمت اهداف بلند خود حرکت کند که در این راستا توجه به جوانان در اولویت قرار گیرد.
این مسئول بیان کرد: بدون شک مسئولان و مدیران اجرایی در طول 40 سال گذشته از تجربه‌های بسیاری برخوردار هستند که باید آن را به جوانان منتقل کنند.
کولیوند به مزیت‌هایی جوان‌گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان باسوادتر از نسل گذشته و به دانش روز مسلط هستند و با انگیزه قوی و خستگی ناپذیر خود می‌توانند در راه رسیدن کشور به آرمان‌های بزرگ کمک کنند.
وی ادامه داد: کشور ایران امروز در بسیاری از زمینه‌ها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که این توانمندی با توجه به حضور دانشمندان جوان و جوان‌گرایی در کشور کسب شده است.
کولیوند گفت: عدالت و مبارزه با ظلم در بیانیه رهبر فرزانه انقلاب از آرمان‌های انقلاب ذکر شده است چرا که تنها ایران به عنوان یک ابرقدرت توانست چهاردهه در مقابل آمریکا ایستادگی کند و همواره حامی مظلوم و دشمن متجاوز تلقی شود.
انتهای پیام

captcha