مقام برتر بعثت انقلاب به خبرنگاران ایکنا رسید
کد خبر: 3798925
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

مقام برتر بعثت انقلاب به خبرنگاران ایکنا رسید

کانون خبرنگاران نبأ ــ خبرنگاران خبرگزاری ایکنا در اختتامیه جشن بعثت انقلاب به عنوان رسانه‌های برتر و فعال اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار، انتخاب و مقام برتر به این رسانه قرآنی رسید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همایش اختتامیه جشن بعثت انقلاب به‌منظور تجلیل از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های برتر و فعال ویژه انعکاس چهار دهه خدمات نظام که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، امام‌جمعه بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استانی در محل سالن کنفراس صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.
در این همایش از حامد فکوری، محمد عبیدی و سیده‌فردوس رضوی از خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به‌عنوان رسانه‌های برتر و فعال اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار تجلیل شد و مقام برتر به این رسانه قرآنی رسید.
در متن این تقدیرنامه که به امضای سیدحسین ناظر، مدیرکل صداوسیما و رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر و نصرالله شفیعی، رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان آراسته و زینت‌بخش شده، آمده است:
«بسمه تعالی
بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی است، در پرونده افتخارآمیز ملتی که اراده کرده آزاد و مستقل زندگی کند. بدون تردید اصحاب رسانه در خلق این حماسه بزرگ، خصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن که حیرت جهانیان را به همراه داشت نقشی بس تأثیرگذار و به یاد‌ماندنی دارند.
بدین وسیله به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما در انعکاس این حماسه بزرگ و تاریخی که بر گرفته از ایمان والایی و روحیه انقلابی شماست این لوح سپاس تقدیم می‌گردد. موفقیت شما را در انجام وظیفه خطیر رسانه‌ای در جهت تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای از خداوند خواهانیم».
محمد عبیدی
انتهای پیام
captcha