کانون بازنشستگان المصطفی(ص) راه اندازی می‌شود
کد خبر: 3798951
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

کانون بازنشستگان المصطفی(ص) راه اندازی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ رئیس جامعةالمصطفی(ص) از پیگیری و راه اندازی کانون بازنشستگان المصطفی خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار بازنشستگان و پیشکسوتان المصطفی اظهارکرد: خدمت به بازنشستگان، افتخاری بزرگ برای جامعه المصطفی است.
وی ضمن تقدیر از تلاش پر خیر و برکت بازنشستگان در جامعةالمصطفی، یادآور شد: تقدیر و تکریم پیشکسوتان جامعةالمصطفی، وظیفه‌ای افتخارآمیز برای تک تک المصطفائیان است.
عباسی افزود: معاونان و مدیران جامعةالمصطفی، به ویژه همکاران منابع انسانی، همه دغدغه‌ها و نظرهای پیشکسوتان المصطفی مانند راه‌اندازی کانون بازنشستگان را پی‌گیری خواهد کرد.
رئیس جامعةالمصطفی تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف جامعة‌المصطفی با تمام وجود خدمت به بازنشستگان و پیشکسوتان را، که عمر و جوانی خود را در مسیر تعالی جامعة‌المصطفی صرف کرده‌اند، افتخاری بزرگ می‌دانند.
عباسی با بیان این که کانون بازنشستگان، محلی برای گردهمایی‌ها و ارائه تجارب ارزشمند به مدیران و کارشناسان المصطفی خواهد بود، اظهار کرد: به دلیل فقدان اتصال تجربه‌ها با مسئولیت‌ها، گاهی اوقات کارها به سمت کسب دوباره تجربیات پیشین می‌رود که این امر، ضمن صرف هزینه مالی، هزینه انسانی سنگینی به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این نشست صمیمی برخی از بازنشستگان جامعةالمصطفی، دغدغه‌ها و انتظارات خود را در جمع معاونان و مدیران جامعةالمصطفی مطرح کردند.
انتهای پیام

captcha