رجب؛ بهترین فرصت برای قربة الی‌الله/ خدمت به حرم‌ها نیاز به خلوص نیت دارد
کد خبر: 3798952
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

رجب؛ بهترین فرصت برای قربة الی‌الله/ خدمت به حرم‌ها نیاز به خلوص نیت دارد

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه بالاترین سیر انسان قربة الی‌الله است، ماه رجب را بهترین فرصت برای این كار دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر امروز، 27 اسفندماه در همایش پایان‌سال خادمان این حرم مطهر با گرامیداشت فرا رسیدن ایام رجب‌المرجب، بر لزوم استفاده از این فرصت معنوی تأكید كرد و گفت: خداوند ماه رجب را رشته محكمی برای اتصال به رحمت الهی قرار داده است.
وی افزود: بالاترین سیر انسان و كمال انسانی این است كه واصل شد و اصولاً معنای قربة الی‌الله نیز همین است یعنی تقرب به خدا كه از فرصت ماه رجب باید برای این كار نهایت بهره را ببریم.
آیت‌الله دستغیب در ادامه سخنان خود با یادآوری اینكه 5 سال از تفویض تولیت به وی گذشته است، گفت:‌ در طی این مدت تلاش كردیم تا با صدق و اخلاص در فعالیت‌های حرم مطهر گام برداریم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار كرد: اگر دوستدار اهل بیت(ع) و امامزادگان هستیم، باید در گام نخست نیت خود را خالص كرده و در گام دوم با عزم جدی برای خدمت به آنان تلاش كنیم زیرا رضایت این بزرگواران رضایت پیامبر(ص) و خداست.
وی با تأكید بر اینكه از روزی كه آستان‌های مقدس امامزادگان تحت اشراف ولی امر قرار گرفته‌اند، كارها سامان گرفته است، گفت: به هیچ وجه درباره حرم‌ها لحظه‌ای غفلت نشده است.
آیت‌الله دستغیب با بیان اینكه در طی 5 سال گذشته هیچ چیزی به نام مجموعه حرم مصادره نشده است، گفت: ساخت شبستان امام خمینی(ره) از صفر تا 100 به دست بنیاد مسكن انجام شد كه این كار از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس بود.
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در بخش پایانی سخنان خود از رسانه ملی خواست تا زمان‌های مناسبی برای تشریح فعالیت‌های 5 ساله این حرم مطهر اختصاص داده و در این راستا همراه‌تر و منسجم‌تر با حرم مطهر عمل كند.
انتهای پیام

captcha