توجه به امور جوانان آینده کشور را مصون خواهد کرد
کد خبر: 3798989
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

توجه به امور جوانان آینده کشور را مصون خواهد کرد

گروه فرهنگی ــ رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم توجه بیشتر به استعدادهای جوانان تأکید کرد و افزود: توجه به جوانان آینده کشور را مصون خواهد کرد.

توجه به امور جوانان آینده کشور را بیمه خواهد کردیزدان سهرابی، رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، توجه به امور جوانان را موجب بیمه شدن نظام و جامعه دانست و اظهار کرد: ظرفیت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان مورد توجه عملی مدیران قرار گیرد.

وی، رشد مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان را حاصل حضور جوانان شایسته، انقلابی، ولایی و اهل علم دانست و افزود: توجه آیت‌الله میرعمادی در حوزه جوانان در سطح کشور مثال‌زدنی است و توصیه مقام معظم رهبری به ایشان در حوزه جوانان در حکم انتصاب ایشان با حضور این جوانان انقلابی و پای کار محقق شده است.

سهرابی، شناسایی استعدادهای جوانان و رویش‌های ماندگار را دستاورد مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برشمرد و بیان کرد: امروزه در شرایطی هستیم، که بیش از هر زمانی توجه به جوانان لازم است.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مدیران باید فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه توجه و میدان دادن به جوانان را عملی کنند، تصریح کرد: چرا که حضور جوانان و توجه به آن در عرصه‌های خدمتی ثمرات و برکات ارزشمندی را به‌دنبال دارد.

وی با ذکر این مطلب که ما اگر به‌دنبال توسعه هستیم باید به جوانان توجه کنیم، گفت: اگر بخواهیم به قله‌های پیشرفت و آبادانی برسیم، تلاش جوانان مورد نیاز است؛ چراکه توجه به جوانان آینده کشور را مصون خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha