اعلام شرایط اضطراری و آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر خراسان‌شمالی
کد خبر: 3799043
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

اعلام شرایط اضطراری و آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از اعلام شرایط اضطراری در استان و آماده‌باش نیروهای امدادی جمعیت به علت شرایط جوی نامساعد و برف و بوران حاکم بر استان خبر داد.

اعلام شرایط اضطراری و آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محسن نجات، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امروز ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برف و بوران حاکم بر شرایط جوی استان سبب اعلام شرایط اضطراری، آماده باش نیروهای امدادی و اعزام 24 تیم عملیاتی به مناطق حادثه دیده شده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر 50 خودرو در محور سنخواست، جاجرم درگیر برف و بوران شده اند و آمبولانس‌های امدادی برای کمک به آن ها اعزام شده اند.
وی افزود: همچنین یکی از اهالی روستاهای درگیر برف و بوران نیز مفقود شده که تیم های جست و جو به محل اعزام شده اند.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون 18 حادثه در استان به وقوع پیوسته که سبب حادثه دیدن 112 نفر از مردم شده ، این آسیب دیدگان با هماهنگی‌های انجام شده اسکان داده شده اند و عملیات کمک رسانی همچنان ادامه دارد.
نجات با بیان اینکه 75 نیروی عملیاتی و 11 دستگاه آمبولانس مستقیما در حال امداد رسانی به حادثه دیدگان هستند، تاکید کرد: از مردم درخواست داریم از سفرها و ترددهای غیر ضرور اجتناب کرده و در صورت مواجهه با شرایط خاص، ضمن تماس با سامانه 112 امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آرامش خود را تا رسیدن نیروهای امدادی حفظ کنند.
انتهای پیام

captcha