لازمه خنثی شدن توطئه‌های دشمنان هم‌افزایی تمام دستگاه‌هاست
کد خبر: 3799112
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

لازمه خنثی شدن توطئه‌های دشمنان هم‌افزایی تمام دستگاه‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار فارس با بیان اینكه در سالی كه گذشت نظام سلطه توطئه‌های فراوانی ‌علیه ما انجام داد كه همه آن‌ها خنثی شد، هماهنگی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها را لازمه خنثی كردن توطئه‌های دشمنان دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، امروز، 28 اسفندماه در حاشیه مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریك فرا‌رسیدن سال نو ضمن قدردانی از فرماندهی ناجا در این استان گفت: در سالی كه گذشت نظام سلطه توطئه، دسیسه‌های زیادی بر علیه ما انجام داد كه همه آن‌ها خنثی شد.
وی با بیان اینكه هماهنگی بسیار خوبی در شورای تأمین استان وجود دارد، افزود: سال آینده نیز طبیعتاً با فراز و نشیب‌هایی همراه خواهد بود كه با هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم همه نهادها و دستگاه‌ها همه آن‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.
رحیمی، كاهش 9 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان فارس را بسیار قابل تقدیر و توجه دانست و گفت: این دستاورد را كه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط نهادهای مربوطه و به ویژه نیروی انتظامی حاصل شده است، تبریك می‌گویم.
استاندار فارس همچنین تأكید كرد: آرامش و امنیت مطلوب در سال 97 حاصل هماهنگی، هم‌افزایی، هوشیاری و مسئولیت‌پذیری نیروی انتظامی بود.
انتهای پیام

captcha