میزبانی 23 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری از طرح آرامش بهاری
کد خبر: 3799207
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
حجت‌الاسلام امیری خبر داد:

میزبانی 23 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری از طرح آرامش بهاری

گروه فرهنگی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 23 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان میزبان طرح آرامش بهاری در نوروز 98 هستند.

حجت‌الاسلام حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 23 امامزاده و بقعه شاخص استان، گفت: این طرح از اول فروردین ماه سال آینده آغاز و تا نیمه فروردین میزبان مسافران و گردشگران است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آمادگی همه بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای استقبال از زائران نوروزی خبر داد و افزود: توسعه و تجهیز اماکن مذهبی استان می‌تواند به ارتقای توریسم مذهبی کمک کند.
وی با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف در طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: پرسش و پاسخ مذهبی، رفع شبهات دینی، غرفه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ویژه‌برنامه‌های تحویل سال نو و اقامه نماز جماعت از شاخص‌ترین برنامه‌های این طرح در جوار امامزادگان و بقعه متبرکه شاخص استان است.
حجت الاسلام امیری با بیان اینکه در برخی از بقاع شاخص استان نیز خیمه‌های معرفت در ایام نوروز برپاست، تصریح کرد: امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (سلام‌الله علیها) شهرکرد، عزیزالله شهر کیان، سید بهاءالدین محمد شیخ شبان، باباپیراحمد بن، سید علی اکبر شهر نافچ، محمد ابن علی منجرمویی لردگان، سید محمد بارده و سید محمد در غرب شهرکرد میزبانان خیمه‌های معرفت هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از فعالیت مبلغان بومی استان و اعزامی از قم در خیمه‎‌های معرفت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تبیین معارف اسلامی و سبک و زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ وقف توسط 25 مبلغ از برنامه‌های طرح آرامش بهاری در استان است.
انتهای پیام

captcha