اجرای طرح تربیتی آموزشی آیات رویش در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3799255
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

اجرای طرح تربیتی آموزشی آیات رویش در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی_ مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت خراسان‌جنوبی گفت: برای اولین بار در خراسان‌جنوبی طرح تربیتی آموزشی آیات رویش در مناطق محروم، اجرا می‌شود.

اجرای طرح تربیتی آموزشی آیات رویش در خراسان‌جنوبیسیده زهرا موسوی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اطهار کرد: در طرح تربیتی آموزشی آیات رویش سعی خواهد شد تا فرصت لازم برای افراد جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان در زمینه شناخت کاربردی الگوهای تربیت قرآنی و آشنایی با معیارهای اخلاقی فردی و اجتماعی قرآن فراهم شود.

وی افزود: در این طرح به دنبال ایجاد توانمندسازی فکری و فرهنگی و اجتماعی نوجوانان و کودکان جامعه بر اساس الگوهای تربیتی قرآن هستیم.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح آیات رویش در مدت چهار سال و در هر سال سه ترم آموزشی برگزار خواهد شد و برای هر ترم چهار ماه و ۳۲ ساعت آموزشی پیش‌بینی شده است.

موسوی ادامه داد: با توجه به رویکرد تربیت قرآنی دوره‌های آیات رویش، قبل از شروع طرح، مربیان این طرح از سراسر کشور در دوره پنج روزه تخصصی آموزشی با حضور اساتید برجسته قرآنی و تربیت دینی کشور در شهر مقدس قم شرکت و تائیدیه تدریس دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: این طرح در مورد تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۲ ساله با حضور ۶۰ نفر از نوجوانان دختر و پسر در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت استان آغاز شد.


انتهای پیام

 

captcha