طرح خانوادگی راهیان نور در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
کد خبر: 3799304
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

طرح خانوادگی راهیان نور در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس ستاد راهیان نور آذربایجان‌شرقی گفت: طرح خانوادگی اعزام کاروان‌های راهیان نور برای اولین بار در کشور در این استان اجرا می‌شود.

طرح خانوادگی راهیان نور در آذربایجان‌شرقی اجرا می شودسرهنگ الیاس گل محمدزاده، رئیس ستاد راهیان نور سپاه عاشورا، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: طرح خانوادگی اعزام کاروان‌های راهیان نور برای اولین بار در کشور در این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح با اتخاذ تمهیدات و تدابیری زمینه اعزام خانوادگی از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم می شود و مجوزهای لازم از سوی ستاد استانی صادر خواهد شد.

گل محمدزاده، اظهارکرد: اعزام خانوادگی کاروان‌های راهیان نور در آذربایجان‌شرقی آغاز شده است و پیش بینی می شود یک هزار تا یکهزار و 200 نفر از این استان طی ماه جاری و اوایل سال آینده به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

رئیس ستاد راهیان نور استان، اضافه کرد: سپاه عاشورا از کسانی که به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی قصد سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور را دارند، حمایت و آنها را در قالب کاروان های خانوادگی ساماندهی می کند.

وی مساعدت در اقامت، برنامه ریزی برای بازدید از مناطق مختلف عملیاتی و تخفیف های ویژه در تغذیه را از جمله موارد پشتیبانی سپاه عاشورا در طرح اعزام خانوادگی به مناطق مزبور اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha