مساجد چهارمحال و بختیاری میزبان بیش از 4 هزار نفر معتکف
کد خبر: 3799377
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

مساجد چهارمحال و بختیاری میزبان بیش از 4 هزار نفر معتکف

گروه فرهنگی - مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و ۴۵۶ نفر در ۱۲۷ مسجد چهارمحال و بختیاری معتکف شده‌اند.

حسین ضامنی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: از تعداد چهار هزار و ۴۵۶ نفر به تفکیک یک هزار و ۳۰۲ نفر آقا و سه هزار و ۱۵۴ نفر خانم هستند.
وی با اشاره به حضور روحانیون به مراسم اعتکاف در استان ابراز کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ۳۲ نفر از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای ایام اعتکاف به استان اعزام شده‌اند.
ضامنی به دیگر برنامه های مراسم اعتکاف در استان اشاره کرد و گفت: ختم دسته جمعی قرآن توسط معتکفان، اجرای تلاوت‌های زنده قرآن و اذان، اجرای تلاوت ترتیل عمومی یک صفحه از قرآن (سوره واقعه)، بیان نکات تفسیری توسط مبلغان و تلاوت ترتیل سوره‌‎های وارده و اعمال ام داوود از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معتکفین است.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتکاف فرصتی برای خودسازی و بازگشت به درون برای انسان است.
وی بابیان اینکه هرسال آمار شرکت‌کنندگان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف افزایش می‌یابد گفت: اعتکاف فرصت تفکر و توبه را برای انسان فراهم می‌کند.
انتهای پیام

captcha