آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره «قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی»
کد خبر: 3799428
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
20 فروردین؛

آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره «قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی»

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ثبت‌نام بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان تا ۲۰ فروردین ماه 98 در حال انجام است.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان همچون سنوات گذشته از آبان ماه سال 97 آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه 98 ادامه خواهد داشت.
دهقانی تصریح کرد: این جشنواره با هدف زمینه‌سازی در راستای انس و الفت هر چه بیشتر مخاطبان با قرآن کریم و سیره معصومان (ع) و شناسایی اساتید، دانشجویان و کارکنان مستعد قرآنی و معرفی ایشان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور همه ساله در دو مرحله دانشگاهی و سراسری و امسال در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از جشنواره اساتید و دانشجویان برتر بخش سراسری به جشنواره ملّی قرآن و عترت (ع) معرفی خواهند شد.
دهقانی بابیان این که این جشنواره شامل ۷ بخش و ۴۴ رشته است عنوان کرد: این جشنواره شامل بخش آوایی، بخش کتبی یا معارف قرآنی، بخش پژوهشی، بخش فن آوری، بخش ادبی، بخش هنری و بخش تیمی است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به روش ثبت نام در این جشنواره اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ادرس quran.behdasht.gov.ir این جشنواره ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

captcha