ریشه‌های انقلاب اسلامی، الهی است
کد خبر: 3799436
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

ریشه‌های انقلاب اسلامی، الهی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی الهی بوده و در برابر هیچ تهدیدی خشک نمی‌شود، گفت: تهدیدات دشمنان و ایادی استکبار، بی‌اساس بوده و مسبب خشک شدن ریشه‌های انقلاب اسلامی نخواهد شد.

ریشه‌های انقلاب اسلامی، الهی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، امام جمعه موقت ارومیه، ظهر امروز، ۲ فروردین ماه، در اولین خطبه‌های نماز جمعه سال ۹۸ در ارومیه، اظهار کرد: تهدیدات دشمنان و ایادی استکبار، بی اساس بوده و مسبب خشک شدن ریشه‌های انقلاب اسلامی نخواهد شد.
وی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی الهی بوده و در برابر هیچ تهدیدی خشک نمی‌شود، ادامه داد: ایران و نظام مقدس انقلاب اسلامی، در طول چهل سال همواره مورد تهدید دشمنان قرار گرفته که با ایستادگی در برابر این تهدید‌ها سربلند بیرون آمده است.
آیت‌الله قریشی افزود: جنگ هشت ساله عراق، ضامن سلامتی انقلاب و ماندگاری نظام شد و انقلاب اسلامی ما برای خداوند متعال بوده و به همین دلیل خداوند همواره بر این نظام و کشور نظر دارد و پشتیبان است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه ریشه انقلاب ما الهی است و به همین دلیل قابلیت برچیده‌شدن را ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان در قیامت باید پاسخگوی نحوه مدیریتی خود در جامعه باشند.
انتهای پیام

captcha